Templavoila 1.4.2 Release
| Autor | Nachricht |
|---|---|
|
Verfasst am: 15. 03. 2010 [00:25]
|
|
|
steffenk
Moderator
Themenersteller
|
So eben wurde Templavoila 1.4.2 released. Wer 1.4 benutzt, sollte unbedingt updaten. Es wurden viele Bugs behoben, auch der ominöse "New Content Element Wizard"-Bug gehört dazu. Hier die Release-Notes: the TemplaVoila team just released version 1.4.2, which is now available for download in the TER. It is a maintenace release of the 1.4 branch. It mainly contains bugfixes and a few user-experience related features. The most important changes are: * page module is now customizable with CSS and JavaScript * handling of static data structures are improved and fully working now * wizards are improved, new page wizard is more explaining * visual cleanups * new hooks for eTypes (elements added by mapping interface) * new classes for preview in page module, easy to override by extensions * added missing localisations * enhanced drag-and-drop in page module * over 100 Bugs are fixed * updated manual You'll find the extension either via direct download: http://typo3.org/extensions/repository/view/templavoila/current/ or with the import extension feature within the TYPO3 extension manager. |
|
Verfasst am: 15. 03. 2010 [10:47]
|
|
|
spL
|
Prima Sache Ich hab noch eine frage zu zu '*enhanced drag-and-drop in page module'. Und zwar hatte ich das bislang immer mit nh_tvdragndrop gelöst. Höre aber schon länger die brauch man nicht mehr? Wenn ich die Extension jedoch deinstalliere läuft kein Drag&Drop mehr. Was mach ich falsch? |
|
Verfasst am: 16. 03. 2010 [16:57]
|
|
|
master celebrator
|
Moin, hab mir das neue Tv über die alte version installiert (T3 4.2.11). Jetzt werden mir die inhaltsspalten so angezeigt (vorher gingen die über die ganze seitenbreite). Ist das normal? [Dieser Beitrag wurde 1mal bearbeitet, zuletzt am 16.03.2010 um 16:58.] AS3 - TYPO3
|
|
Verfasst am: 18. 03. 2010 [13:25]
|
|
|
steffenk
Moderator
Themenersteller
|
browser cache löschen, sieht nach fehlendem css aus |